Predrage puhovke

Kriva sem.

Spet.

Doma imam dve puhovki, moderni, ljubki in zelo praktični zadevi, ki me spremljata skozi vsa mogoča prehodna obdobja, preden se zavijem v zimski plašč ali skoraj slečem.

Ste vedeli, da se v puhovkah daleč prepogosto skriva neprostovoljno dano perje živih gosi? Jaz tudi ne.

Pa ste vedeli, da gosi boli, če se jim perje še za življenja na silo trga s telesa? Jaz tudi.

Slike ali pa oskubljene goske ne obstajajo? Okej. NSFS. (Not Safe For Soul).


2 responses to “Predrage puhovke

  • Nina

    Sem tudi jaz pred kratkim nekaj takega ugotovila … Tik pred nakupom ene – je potem ostala nekupljena:/ Ampak je menda mogoče dobiti tudi manj kruto pridobljeno perje – seveda pa je potem tudi dražje (kar se mi zdi grozljiva logika).

    • alcessa

      Najhuje je, da životrgci lažejo o poreklu svojega perja in ga primešajo perju mrtvih ptic. Ko je to enkrat pomešano, nihče ne more ugotoviti, kaj od tega je bilo pobrano na živih telesih – je pa takšno perje dražje, ker se uradno prodaja kot nekruto (ker se gosi itak kolje za meso). To je izjavil proizvajalec iz Madžarske za Spiegel: zlata jama. Na žalost tudi jaz nisem imela 400-500 eur, ki bi jih plačala v trgovini, za katero sem prepričana, da ni trpljenja.

      Lani sem pri ha und em kupila obleko s 5 % angore, potem pa čez nekaj časa gledala slike grdo oskubljenih, na pol mrtvih zajcev s Kitajske … Pri tem obleke nisem kupila zaradi deleža angore, ki ga najprej sploh zaznala nisem. Zanj mi je bilo vseeno in bi ga rade volje dala nazaj. Tako pa sem obleko obdržala, da v prihodnje prej preverim.
      Na kozlanje mi gre😦

