Going Teetotal

I might not have told you that before, but I adore wine.

The problem is, I really don’t like alcohol. Or it doesn’t like me, depends on the perspective.

Anyway, instead of counting pros and cons every time I feel like drinking wine, I will be drinking wine for teetotallers in the future:

P1290283_k

(Haven’t tried any of them yet as they have just arrived, but my experience with sparkling wine shows there will be at least one sort somewhere along the shopping line I am going to love.)


9 responses to “Going Teetotal

  • janazf

    Hehe, whatever makes you happy!🙂 Jaz se tu ne izneverjam lepi slovenski na(raz)vadi in prisegam na kakšen promil, posebej zvečer mi včasih nevarno zadiši, ampak hej, sem in tja si je pa treba malo privoščit (lame tolažba, vem ;)).

    • alcessa

      Včeraj sem probala Chardonnay – ni slab. Najbolj vidim pri penečem vinu, kako zelo me občutek svečanosti in užitka prevzame ob preprostem dejstvu, da gre za peneče vino. Alkohol niti ni pomemben. Ta sicer praviloma pomaga k sprostitvi, vendar me potem tako utrudi, da se tistih nekaj začetnih trenutkov evforije ne splača. Raje imam nenehno budnost🙂

      Vino pa je res eden od taboljših dosežkov človeštva.

  • Techka

    Vina (tako peneča, kot “navadna”) so zakon! Raje imam sladka vina…ta kar stečejo po grlu. Še dobro, da jih ne pijem prevečkrat.🙂

    Ampak, za taka vina kot jih piješ ti, pa prvič slišim… Ni to potem enako kot – sok?

    • alcessa

      Ne, ima enak okus kot vino, ker je narejeno iz vina, kateremu je odvzet alkohol. Preprosto rečeno: prvi vtis je, vau, belo vino, potem pa bi moral v naslednjem trenutku na jezik vplivati alkohol, pa pač ne. Ostane samo aroma vina z vsemi različnimi komponentami okusa. Tisto včeraj je bil polsuhi Chardonnay.
      Ne vem pa, ali zakonodaja pravi, ali je temu vinu dovoljeno reči vino. Najbrž, glede na to, da je izhodiščna surovina vino z alkoholom.

      Drugače pa imam jaz najraje peneča in bolj suha🙂 in sem predtem poznala samo brezalkoholna piva (v Nemčiji so res dobra in pravi užitek)

  • janazf

    To mora biti pa zabavno! Včasih bi si tudi jaz želela, da bi bil samo okus po vinu in ne še potem tisti alkohol, pri nekaterih vini zelo v glavo udari … (zdaj govorim kot profi, hudrija) … ja, vina so res top dosežek!😀

  • Nina

    Takale vina sem vsaj okoli novega leta zasledila v hoferju (taslovenskem). Moram priznati, da še nisem poskusila – bo očitno treba glede na losje navdušenje🙂

    • alcessa

      Ja, saj nisem čisto nad vsem enako navdušena: nekateri proizvajalci sektu dodajo saharozo (cuker), pa mi ni všeč, raje imam bolj suhe zadeve. Ah ja, in če sem že pri kalorijah: pomanjkanje alkohola iz teh pijač naredi kalorijske ekvivalente vode. No, skoraj🙂 VSekakor dovolj, da mi je tudi to všeč. Ja no, kdo pa hoče tehtati veliko več kot 70 kg? A zdaj pa še jaz govorim ko profi, tristo kosmatih hudirjev😀 (fecla se mi od dela, ravnokar, ne od nadoknadenega alkohola)

      • Nina

        Ja, OK, tudi jaz sem bolj navdušena nad suhimi, ampak glede na količino brezalkoholnih vin pri nas (saj vemo, da ima praktično pol naše deželice doma vsaj mini vinograd😉 ) bom poskusila, kar se pač dobi😀
        Pa si preverila – je res nula-nula in ne majčkeno več?😉

        • alcessa

          Ni – še vedno je noter lahko, na primer, 0,5 % alkohola.🙂 Včeraj sem probala tisto z oznako Bio, pa ni dobro. Okus ima po … putru? Kaj pa vem. Izbira sicer tudi tu ni prevelika, ma bom z enim, dvema zadovoljna, sam da je … Pa najbrž ni pametno v resničnem lajfu razglašati, da pijem brezalkoholno vino, ker me bodo tepli.😆

