My fifty shades

– … Would you please … beat me into sleeping the next time?

– …❓ …😀 …🙄 …

– I’m so tired. I have no idea why I couldn’t sleep last night. I just couldn’t. I was awake as hell and it was 5 am. I checked. Now I cannot live. So just hit me senseless next time. You’ll sleep better, too, afterwards. What with my tossing and turning.

 

7asrtgfdddd


3 responses to “My fifty shades

  • janazf

    😀 Si drugače brala/gledala? Jaz sem ob vsej tej hipi tako indiferentna oz. mi je že prav smešno samo spremljat vse tole naokrog, kar se je napletno …to je vredno knjige/filma!😉

    • alcessa

      Knjige sem prebrala, ja. Sem kar precej uživala, v veliki meri zato, ker imam obdobja v lajfu, ko zaradi t.i. duševne utrujenosti (preveč obveznosti) hrepenim po lahkotnem in Sive 3 knjige so ravno dovolj zanimive, da jih ne odložiš kar tako. Nasprotno. No, moram priznati, da me prikazana … raven spolnosti? ni šokirala, ker nimam kakšnih strašnih predsodkov in se moji filozofiji reče Vsak po svoje, je pa celotna zgodba dovolj napeta, da se jo nekritično prebere. Kot občasna bralka t.i. erotične književnosti sem brala že slabše in boljše in vsakokrat nekritično uživala😈.
      Film pa .. najbrž ne bo. Dakota mi je zelo simpatična, vendar tako velika fenica spet nisem. Zato pa komaj čakam Beliers v kinu … Pa Hawkinga, se ve.

  • janazf

    O, kul predlog (Beliers), hvala! Ja, tudi moj seznam za kino se daljša … potem, za nagrado!😉

