Kr neki 4

IMG_9357


8 responses to “Kr neki 4

  • Irena

    Kako kar neki neki? Konkreten medved je. Mimogrede: ‘pr n’m’ v Deželi tulipanov pa volk hara.

  • Irena

    Ma ne, doslej zoglj pohajkuje. ‘Hara’ je popolnoma nesprejemljiv izraz, se opravičujem.

  • janazf

    Joj! Prav takega sem sanjala nedavno tako živo, da … ne vem, jaz imam ene hude strahove glede teh medvedov, pa so mi čisto luštne živali, ampak čisto od blizu pa si jih ne bi upala srečati …In seveda nič ni pomagalo, ko je zadnjič še moj gledal eno kriminalko z medvedi v “glavni vlogi”…

    • alcessa

      Ja saj mi smo bili kao “varno skriti” v koči z odprtinami za fotografiranje – pravzaprav so bili tole kar prijazni teddyji, organizator se je kar sprehajal poleg njih, pa nič. Najbrž ga prepoznajo kot dobrodelneža s hrano🙂 Po drugi strani pa … sem enkrat brala o paru, ki je bil tako navdušen nad medvedi, da sta živela z njimi, kar nekaj let. Dokler ni eden imel slabega dne in ju je pojedel.
      Včeraj sem tudi prvič slišala, da je kit napadel čoln s turisti, ki so ga hodili gledat. Ena umrla.
      Nikoli ne veš, kaj bo, narava ni TV🙂 Rešpekt je na mestu.

  • Sartenada

    Awesome bear photo. How did You photograph it?

  • alcessa

    Maybe you know that there is at least one Bear Photo Safari in Suomossalmi? (I mean the Martinselkosen Eräkeskus) We spent an evening and the whole night in a cabin with appropriate holes for the cameras and were taking photos of bears that come there because they are given food by the organizers. There were, like, some 15 of them at one point roaming the clearing in the woods. As for the photo technique, I wouldn’t know: It was my husband who had the Canon and shot the best photos, I was taking photos with my Lumix and they are (obviously) not as good as his (like this one).
    Anyway, it was one of the best experiences in my life (oh, that sunset late in the evening, reflecting on the birches … Finland really is VERY beautiful) and I sure hope we get there again to watch … moose🙂

