Buhteljni

Polnozrnati, seveda. Z jabolčno mezgo (Apfelkraut). Kar fajn šejevski so.

buhtel1


14 responses to “Buhteljni

  • Techka

    mmmm, njami!🙂
    In recept? Al so “navadni”, samo da je namesto bele moke, polnozrnata?

  • Irena

    Šejevski? Razloži, prosim. Pa spet kapo dol, no, jaz ne vem, od kod vam vsem ti darovi pečenja in kuhanja in nevemšečegavsene. Se skušam zgledovati, a ne gre.

    • alcessa

      Nič takega: enega imaš v roki, pa se že po drugem zgleduješ, ker bi še, predvsem zaradi jabolčne mezge (Poznaš Sirop de Liège? nekaj takega je, ampak samo iz jabolk).
      Če bi zdajle imela malce več časa, bi te z veseljem razsvetlila o tem, kako se jaz pretvarjam, da sem neverjetna pekarka🙂 in strašna kuharica. Najbrž bom enkrat res kakšno rekla na to temo, konec koncev je včasih spodobno biti iskrena🙂 Naj izdam samo toliko: kuham samo stvari, za katere rabim 10-30 minut dela in sicer vsak dan, ker dragi pride na kosilo (tako se torej vsake kvatre najde nekaj za pofotkat in objavit), pečem pa samo malo število zadev iz preverjenih receptov. To je vse.
      Do zapisa o tem pa: sekiro v kot!🙂

  • janazf

    uau, super! jaz imam še ene neporavnane račune z buhtlji, mi še niso uspeli takšni, kot bi hotela …

    • alcessa

      Jaz jih moram naslednjič narediti manjše … Pa pozneje sem se spomnila, da sem najmanj enkrat vmes pozabila premesiti testo😆

  • Glicinija

    Kaj pa polnozrnati orehovi buhteljni, bi bili jedljivi? Pri nas sicer delamo orehove (in marmeladne) z belo moko. Polnozrnata moka mi v sladicah paše samo v izjemnih primerih (medenjaki): To sem spoznala, ko so mi ponudili polnozrnato palačinko in sem morala nanjo namazati za dva prsta marmelade, da sem si popravila okus. Polnozrnati kruh sicer obožujem.

    • alcessa

      Ne vem: pri teh stvareh je najbolje zadevo preskusiti in se odločiti – pa upoštevati je treba, da se okus za moko (lahko) spreminja: jaz bele pšenične moke po vseh teh letih ne maram več in polnozrnate palačinke obožujem, vendar jih jem s solato, sirom in šampinjoni🙂 (nisem zelo marmeladna). Kar se tudi splača, je poskusiti okus polnozrnate pirine, ržene, riževe ali ajdove moke: pa ne v imenu preseravanja, temveč izključno za vsak slučaj, če odkriješ moko, ki se ti zdi primerna za sladico. Tako moja filozofija: sladice nam vsekakor morajo polepšati dan, če nam izboljšajo zdravje, OK, vendar to ni razlog, da bi jedli take, ki nam niso všeč. Ne da?

      • janazf

        “sladice nam vsekakor morajo polepšati dan, če nam izboljšajo zdravje, OK, vendar to ni razlog, da bi jedli take, ki nam niso všeč.” +milijon!!!🙂 (in seveda ni dobro, da v času malice visim na tvojem blogu…)

        • alcessa

          Za trenutek odložimo delo in si predstavljajmo, da je naše telo kompliciran računovodski sistem – splača se, obljubim🙂

          -> 100 g polnozrnatih buhteljnov prinese, po prostem izmisleku, 63 pozitivnih točk za zdravje.
          -> 100 g čokolade nam v primerjavi da, recimo, 23 pozitivnih točk za zdravje (zaradi kakava, negativni vpliv imajo industrijski dodatki in mogoče tudi preobilica maščobe) -> naše telo čokolado vidi, zavoha, poje, najbolje ne v enem kosu, in je zaradi čokolade vsakokrat srečno, kar nam pod črto prinese … 40? pozitivnih točk za zdravje?😀

          (čokolado sem dala noter, ker je tipičen primer, ne, ker bi bila taka fenica)

  • Glicinija

    Se strinjam, to razsvetljenje sem doživela z medenjaki, ki so za moj okus najboljši le iz pirine moke. Mimogrede, navdušena sem nad zapisom Smisel Velenja, ampak ga na tistem mestu ni mogoče komentirati. Bravo!

    • alcessa

      Oh.😳 Hvala. Komentiranje sem morala za starejše zapise deaktivirati, zaradi spemerjev. Če sva že pri tem: fajn blog! Ko bo čas in objavljenih zapisov vreden navdih, pridem pokomentirat🙂

  • Glicinija

    Se že veselim! Poročam, če mi uspe s polnozrnatimi buhteljni.

  • Vpišite “jedljiv” za užiten falus | Glicinija

    […] šoka v katerem se nahajam, je neizmerljiva. V želji komentirati zapis o polnozrnatih buhteljnih mi je najprej na misel prišel pridevnik “jedljiv”, saj z nekoliko pravilnejšim […]

