Hairy Fairy

hair1

(courtesy of Hairkiller)


6 responses to “Hairy Fairy

  • janazf

    Pred ali po? Zgledajo zelo zdravi lasje!🙂

    • alcessa

      Po, po … Pred bi uničila internet …😀

      Ja, frizerki sem rekla, da ne načrtujem kakšne posebne dolžine (niti do ramen), samo zdravi morajo zgledati, zato bom redno hodila k njim.

  • Irena

    To je pa nekaj cisto drugega! Complimenti, bi rekli Italijani.

  • janazf

    Ma, super! Btw: a se samo meni zdi, ali ti grozno hitro lasje rastejo? Se mi zdi, da si bila nedolgo nazaj bolj kratkolasa … (ali pa samo meni čas tako hitro teče, lasje pa pak tako počasi rastejo!)

    • alcessa

      Hm, mogoče obstaja biološka možnost, da lasje po 40. ponorijo…. Pred tem sem bila pri frizerju avgusta, ostrigli so me čisto na kratko, zdaj pa sem že prava dolgolaska, z bolj gostimi lasmi kot zadnjih nekaj let (pojma nimam, kaj se dogaja🙂 )

