The Power of … Brot.

P1300158

P1300160


7 responses to “The Power of … Brot.

  • gejzir

    Se mi zdi, da sem enkrat med prebiranjem tvojega bloga prebral, da solate ne pripravljaš na običajen način, z oljem in kisom. Ne najdem tiste objave, zato te tukaj sprašujem, kako jo. Sam bi predvsem rad našel alternativo olju.

  • alcessa

    Po navadi dam različne vrste zelenjave in kdaj tudi olje, samo kisu se izognem. Naredim pa tudi brez olja – malce smetane ali jogurta razredčim z vodo, da nastane “belkasta tekočina” , ki naj bi olajšala drsenje po grlu. V preteklosti sem dodala še čips im mocarelo, zdaj pa niti ne – najraje imam zelo tanke lističe šampinjonov, malce nastrganega parmezana in kuhan krompir ter kuhana jajca, super so tudi pražene rezine bučk (te zadnje 3 zadeve malce ohladim, preden jih zvrnem na solato).
    V prihodnje bom mogoče poskusila še kaj drugega, bistveno je, da solata vsebuje vrste zelenjave, ki jih res maraš, in dodatke, ki so “umami”, vendar ne preveč. Olje res ni bistveno, tudi belkasta tekočina ne …

  • gejzir

    Hvala za odgovor. Meni sta sicer olje in kis po okusu v redu, vendar zadnje čase razmišljam o zmanjšanju količine zaužitega olja, ker sem prišel do zaključka, da ga nevede zaužijemo pri zelo veliko jedeh (je pač zelo priročen). Sicer nisem čisti vegan, ampak vseeno bom prelivko po tvojem vzoru skušal narediti iz sojinega jogurta, pa bom videl, kako se bo obneslo na zeleni solati z drobnjakom, peteršiljem in zeleno, kar kot solato jem največkrat.

    • alcessa

      OK, razumem. Če imaš rad kuhan krompir, tudi ni treba dodajati posebej veliko drugih zadev, ker je dovolj moker. Če imaš rad “pasto” iz oreškov namesto olja, se jo tudi da razredčiti z vodo in uporabiti za preliv – meni je všeč mandljeva ali arašidova krema. Oh, in: najboljša smetana na svetu se naredi iz indijskih (cashew) oreškov. Napolniš skledico z njimi, doliješ vodo do roba, čez kakšno uro ali dve pa vse skupaj sesekljaš do gladke paste (sori, če ti razlagam stvari, ki jih že poznaš: https://alcessa.wordpress.com/2011/11/07/-receptovanje-41/). Za solato potem zadevo spet lahko poskusiš razredčiti, da ni premastna.
      Moram priznati, da tudi jaz pojem kar nekaj olja, pri solatah pa sem ugotovila, da je pametno ostati odprtega uma, ker si lahko izumimo krasne kombinacije, tudi iz preprostih sestavin.

      • gejzir

        Ja, kuhan krompir dostikrat dodam solati, sploh radiču. Tista toplota tako fajn naredi, lepo zmehča.
        Pasto iz indijskih poznam, nisem pa pomislil nanjo v zvezi s solato. Povezave mi ne odpre, najdem pa recept pod tem datumom v arhivu. Tole brokolijevo župco si bom kaj kmalu pripravil, samo da kupim brokoli. Hvala za info.

