Happy Moose: Week 2/2016

Turns out I don’t know most of David Bowie’s songs, only the really popular ones.

Which is why I bought one of the Best-ofs last week and have yet to listen to these CDs. While the unhappiness about Bowie’s passing prevails, I am also a bit happy there’s a whole music Universe in front of me I don’t know nothing about.

As morbid as it sounds, this is a kind of happiness. I think maybe David would approve.


2 responses to “Happy Moose: Week 2/2016

  • janazf

    Saj je na nek način. Zdaj imaš super “izgovor”, da preposlušaš vse. Tudi jaz poznam večinoma tiste hite, tako da sem tudi prav načrtno šla skozi različne faze, malo več prebrala in bila fascinirana (še bolj kot že itak prej).

    • alcessa

      Ja, kljub temu, da umetnikov načeloma ne ločujemo od umetnin, je te pametno “obravnavati tudi ločeno”, da vidimo, kako se … vtkejo v preprogo našega lastnega lajfa. Saj bi mi bilo nerodno, da sem glasbeni banavt🙂, ma glede na to, da je v mojem lajfu prosti čas ena od luksuznih tematik že od malega …

