Happy Moose: Week 13/2016

Don’t do that.

My regular two readers will already know I am 40+, pushing on 37. 

Years.

So this is the right time for a Midlife Crisis (MC), no? Now, one of the aspects of MC is doing things that should make you appear younger but still looking your age, which contrast should then serve as a visible reminder of your Daredeviledness.👿 Right?!?

Unfortunately, the only dangerous thing I craved for these past weeks was a fourth hole in my ears. And since I don’t have time for professionals right now, I bought the piercing gun and had my husband shoot the earstuds into my ears. Everything’s perfect, but don’t do that at home anyway: piercing studios strongly recommend we leave such things to them.

20160403_170712-1

 

 

 

 

 


6 responses to “Happy Moose: Week 13/2016

  • Irena

    What’s the next step? Tatoo DIY????

  • Nina

    Noooo, lahko pa odpreš/ta piercing studio za dame v MC😉

  • janazf

    Ohhh, lepo zgleda! Hubby ima talent (ali pa mirno roko!). Jaz sem pustila, da sta se mi dve luknji zarastli in sem v zadnjem letu že ene dvakrat obžalovala, posebej zdaj, ko imam že dlje časa krajše lase … hm. (pa še ni MC ;))

    • alcessa

      Jaz sem tudi imela obdobje, ko se mi ni dalo “rihtati ušes” in sem nosila mini obročke, take tanke, da sem lahko ponoči spala z njimi. Zdaj pa sem se odločila (MC), da se lahko vsaj za svoja ušesa vsak dan znova pobrigam, če že mejkapa in fajnih cunjic ne rabim v domači pisarni … Vsekakor prebadanje ušes ne boli, vsaj mene ni. Pravzaprav sem bila šokirana, kako malo sem začutila prebod. Ker moram zdaj ene 6 tednov nositi medicinske uhane, mi ni fajn, ker za spanje niso najbolj udobni, vse ostalo pa je perfektno. Če nisi preveč občutljiva na bolečine, na splošno, bi to znala biti preprosta odločitev🙂

