Spomladansko balkonovanje

Ne vem, najbrž sta kaput. Najini oljki, nad katerima sva bdela kot helikopterska starša, dokler nama ni za badenske razmere preostra zima prekrižala načrte.

Mogoče pa si še opomoreta. Za vsak slučaj kupiva dve novi, za primerjavo takorekoč, in se odločiva naravi dati prosto pot. Drugače znano tudi kot “za kompliciranje ni časa – kar bo, pa bo”.

Ker sem po duši romantik, predlagam, da na balkon dava še dve jagodi. Kar bo itd.

Ker sem po duši v resnici neromantičen realist (sori za pretvarjanje v prejšnji vrstici), sem seveda opazila, da od preselitve na vas sivim. Pri tem pa je vas s svojim čistim zrakom in pomanjkanjem gužve resnično ta prava stvar za naju. Vseeno: sivim. Vse ostalo kot vedno, energije več kot dovolj, samo lasje izgubljajo barvo. Tistih nekaj novih srebrnih las ni tema, na udaru so povsem vidno tudi vsi ostali.

Sosed je začel z vici o seniorjih, med smehom mu obljubljam tepež. Kaj pa naj? Prosim za minuto molka in vsem skupaj po vaško razložim, da si ne bom barvala las in da zna biti, da bom kmalu zgledala najstarejša v bajti, čeprav sem najmlajša? Tja, sori, ker mi je vseeno.

A se še kdo veseli Ameriških bogov? Komaj čakam!

Aja, aja, aja, da ne pozabim: zdaj sem na voljo tudi na Twitterju in Instagramu, pod enakim imenom, in če se kdo čudi: vse to samo zato, da lahko sledim Justinu.

Trudeauju.

Bieber je po nemško bober. To pove vse.

10 responses to “Spomladansko balkonovanje

  • Spomladansko balkonovanje – Slovenski blogi

    […] Vir: Alcessa Spomladansko balkonovanje […]

  • Irena

    Oj, stara… K frizerju pojdi 😀 Ej, pa dobro, no… Še jaz si vzamem čas. Se vidiva na instagramu.

  • Irena

    Ah, ja… Ne rečem dvakrat…

  • janazf

    Naj uspe vsem oljkam, starim in novim … jaz sem letos “pozabila” zaščititi rožmarin in je verjetno hin vzel, ampak stran ga pa še kar nočem zabrisat, ker, saj veš, morda pa še bo … frizerji pa, hm, meni vsakič pove, aha, sivi pa tudi že počasi prihajajo… pa se ne pustim motit 😉

  • Nina

    Sodeč po fotkah na IG sem precej bolj siva kot ti 😀 In tudi barvam se že nekaj let 🙂

    • alcessa

      🙂 Trenutno težko preprosto navedem, kako siva sem v resnici: imam povsem srebrne lase, nekaj njih, po vsej glavi, vendar ne celih pramenov. Ker se trenutno ne ukvarjam z lasmi in kar rastejo, so srebrni vidni tudi zaradi svoje dolžine in bi jih med kratkimi mogoče lažje skrila (tako kot moj dragi). Po drugi strani pa je na določeni ne na vsaki!) svetlobi vidno, da čisto vsi lasje izgubljajo svojo “srednjeevropsko rjavo” barvo (originalni ton bivše frizerke) in sivijo. Nič od tega ni razlog, da bi kaj spremenila, vendar predvidevam, da se spomniš, da lase na tem blogu izrabljam kot “zelo pomembno temo” :-), da se folk ne dolgočasi …

      • Nina

        Jp, lasje so strašnopomembni(tm) 😉 Hihi, jaz imam pa dva srebrna šopa las na zelo vidnih mestih in še nisem čisto pripravljena na to … Mogoče moram (še) malo odrasti 😉

        Nama je pa tale zadnji zimski pozdrav uničil kar nekaj sadnega grmičevja – pa je bilo zaščiteno 😦 No, tulipani so lepi, solata se kar drži, ostalo pa bo, če bo 🙂

What Say You?

