Še ena smetnjakarska

 – Tudi jaz imam zate koristno povezavo, po skupinskem Whatsappu sporočim sosedu, ki mi je priporočil spletno trgovino za vrtne rastline, tale aplikacija ti sporoči datum odvoza smeti, da smetnjakov ne postaviš ven dva dni prezgodaj 🙂.

Vem, kdaj je odvoz smeti, mi odvrne, najini sosedi so kot čredne živali, eden postavi smetnjake ob rob ceste, pa to takoj storijo še vsi ostali ;-).

Ah, to je razlog, sem presenečena in zaključim pogovor. Kaj pa naj še prijavim o tej neracionalni, a očitno veljavni tradiciji? Pa ja ne bom Nemcev učila, kako poteka odvoz smeti.

Čez dva dni me soseda zmerja, ker pri pometanju dvorišča kot smetišnico uporabljam našo ogromno lopato za sneg.

Tako gre hitreje, sem presenečena. Da je potrebno tudi manj pripogibanja, ji ne uspem več razkriti – še enkrat me pozmerja in odhiti v svoj ljubodoma.

Čez nekaj minut se po Whatsappu že prilizuje najinemu prijaznemu sosedu, ki jo je še pred kratkim imenoval čredno žival.

Vzdihnem. Seveda! Pa saj še nisem pozabila, da sem preneumna za ta svet!

Seveda obstajajo ženske, ki za vse krivijo druge ženske.

Gre za strahove, neumnica!

2 responses to “Še ena smetnjakarska

  • Nina

    Tele lopate za sneg so očitno povsod strašno komplicirana reč – tudi pri nas so se pričkali, ker jo je eden od sosedov rabil nenamensko :O
    In medsosedski odnosi so očitno vsepovsod ena velikanska zmešnjava. Le da pri nas ne uporabljamo WhatsAppa.

    • alcessa

      🙂 Na srečo imava tudi svojo lastno lopato za sneg, ki jo lahko uporabiva namesto skupne.
      Če bi me vsaj malo zanimali, komplicirani sosedski odnosi … Tako pa imam komaj dovolj časa za svoj lajf, kaj šele, da bi na široko obravnavala druge. Ne vem niti, kdaj se bom končno nehala čuditi temu, česa vsega se folk spomni kot razloga za navidezno velike nastope na namišljenih odrih lastne poveličanosti … Najbrž bom do bridkega konca ostala preneumna na tem področju 🙂

