September

Ojej … smo res že zadnjega v avgustu? Kdo mi je ukradel večji del leta – roke gor!

Avgust je bil malo zmešan: vsake toliko sem se spomnila veslanja po Mozeli in se prepustila valovanju spominov na krasno poletje, kakor hitro pa sem prenehala biti semtertjametalna, sem brala knjige, ma kaj brala, žvečila in goltala, pri meni nedvoumen znak, da prihaja jesen.

Govorim seveda o svojem prostem času.

No, v prostem času sem tudi kopala jarek okrog bajte in s tem šokirala vaško javnost. Seveda sem že predtem nase pritegnila pozornost z namigi o enakopravnosti moških in žensk, a sem stvari nafocnila piko na i, ko je bilo treba ob skupni fasadi, potrebni obnove, skopati jarek. Prvi sosed skopal tretjino, drugi sosed skopal tretjino, potem pa je tretja soseda (jaz) začela obdelovati še zadnjo tretjino. Mož? V službi! Naslednji dan je seveda pomagal, da ga ne skurijo na barikadi (predvsem pa, ker je to res hotel in je imel časa, moj pač ni len), ma vse skupaj sem zaključila kar sama in postala mičken slavna. Zelo kratek čas, sicer.

Če sem čisto iskrena, mi je prijalo. Ker preveč časa preživim v pisarni, neskončno uživam v telesnih naporih.

Ful bi šla še enkrat v šolo na 1. septembra.

“Moj sanjski poklic je študentka!” sem zadnjič razložila možu svoje sanje za obdobje, ko bom bila zadela na lotu. Pravo sem sicer malce zanemarila (ne bom delala izpita iz ustavnega prava), ma načrtujem vsaj še 3 module, preden dokončno neham. Potem pa … uvod v informatiko. Moram zadevo enkrat pošnofati, ni važno, da sem preneumna zanjo, saj ne bo nihče izvedel.

Ne bo nihče vedel … še dobro, da cenim svojo zasebnost in stvari največkrat najraje zamolčim. Če bi res potrebovala folk za pogovore o sebi, lajfu in vesolju, bi kot dojčefurka zmrznila. Toliko nejevere zaradi mojega načina izražanja in razmišljanja, da bi jo lahko prodajala in obogatela. In kar je še najhuje: med pogovorom sogovornikom gledam v oči!

Res bi se morala kdaj razmisliti nad sabo, pa nimam časa. Knjige.

4 responses to “September

  • Barbara

    Hehehe, simpatičen zapis. Mene tudi vsak september mika šola – kupovala bi zvezke, ovitke, nalepke … Risala robove v karirast zvezek 😊
    Kar se pa fizičnega dela tiče, pa ne vem, ali je povezano z našim sedečim poklicem ali kaj drugega, ampak tudi mene fizično delo ful sprošča. Enkrat sem se celo lotila ometavanja sten. Pri tem sem bila seveda sproščena le kaz 😂

    • alcessa

      Oh ja … pa vsi tisti vonji, ki jih ti šolski predmeti oddajajo ….

      Ma jaz si pri teh letih kdaj dovolim biti edina sproščena! 😀

      Uživaj september, kar se da.

  • Nadja

    Joooj, še dobro, da nisem edina, ki si septembra želi v šolo:) Pa v pisarni tudi sedim in potrebujem veliko gibanja, pa pravo sem že doštudirala, zdaj si pa želim zadeti na lotu in po poklicu biti nekaj čisto drugega ali pa kar gospodinja 🙂

    • alcessa

      Dobrodošla med šololjubkami torej 🙂 Ohhh, doštudirala pravo … mal ti sosedovokravocrkujem 🙂 , čeprav mi ni čisto jasno, zakaj mi je pravo zadnjih nekaj let tako fajn (študij na daljavo, ob delu, začela 2012 🙂 ). Hočeš reči, da bi bila gospodinja, ki bere vse živo, posluša vso dobro musko, gleda vse dobre filme in se ukvarja z vsem trenutno zanimivim? Fajn poklic, ja. 🙂

What Say You?

