Ponedeljkovo dvojno hrepenenje

 


6 responses to “Ponedeljkovo dvojno hrepenenje

  • Yemi

    Kinky. Prepoznam smokije, pradajz in rukolo, glede ostalega sem v temi…

    • alcessa

      Nič tako posebnega ni: nekje se skriva še mocarela in rjav fižol iz konzerve, narezani surovi šampinjoni, solata pa je solatna mešanica iz vrečke in vseh sort tudi jaz ne znam našteti.

      Problem je v tem, da se mi zadnjih 10 dni že ob nečloveški 9 uri zjutraj lušta celo korito solate in se moram brzdati do kosila ali do naslednjega nakupa… Kot kak džanki.

  • frišna

    program kopalke 2011?
    podpiram ta del s smokiji v solati. mislim da bom imela to jutri za kosilo.

    • alcessa

      Ma ne. 🙂 Moje kopalke so lahko le balon, ker namreč moja prehrana ne vpliva na mojo težo. Sem samo popolnoma obsedena od te solate, brez kakršnega koli racionalnega razloga. Tako zelo, da si jo bom naredila tudi jutri in pojutrišnjem 😳

      BTW, smokiji so z okusom wasabija 😳 vem, vem, jamie oliver bi me s kuhavnco po vseh ritih …

  • Spina

    Smokiji z wasabijem?! Zakaj ne poveš?

    Sicer ne jem smokijev, ampak iz neznanega razloga se mi zdi pomembno vedet, da obstajajo taki z wasabijem …

    Mimogrede, zadnjič smo šli na suši in sta punci shecali mojega moža, da je naenkrat pojedel pol žličke wasabija brez česarkoli drugega zraven. In je čist v redu preživel :-))

    • alcessa

      Spina, ne vem, če so res z wasabijem … Na embalaži piše z okusom wasabija. Se mi zdi, da to pomeni hren ipd. No, vsaj po česnu nimajo okusa … To je bilo prvič, da sem solato jedla s smokiji, ker sem imela samo to doma. Ravno tako je dobra, samo da je meni že okus wasabija na preveliki količini smokijev naenkrat premočen, kaj šele ta prava zadeva 😀 Ampak wasabi se mi vseeno zdi genialen, v primernih količinah 😆