Ponedeljkovo receptovanje

Sklepam, da obstaja nepisano pravilo, da je treba ob prvem mrazu speči cimetov posladek

Povezavo do recepta na blogu od Bakerjeve Joy sem našla pri Kitty, ki je cimetov kolač poverila kar svoji hčeri (zdaj vem, zakaj je dobro imeti otroke), da pa je moja domneva pravilna, sem ugotovila tudi na blogu Mezzopisano, kjer tudi prisegajo na preprečevanje dolgčasa brez uporabe televizije in olajševanje zimskih muk z metodo pečice.

Ja no, včasih je jesen/zima malce krasna. Sploh, če zgleda takole:

Recenzija?

Krasna zadeva za lepši začetek jeseni, vendar presladka (“Oh, ti Američani!”) in s premalo cimeta. Za naslednjič bom vedela. Uživala sva kljub temu 140/uro …


2 responses to “Ponedeljkovo receptovanje

  • jzf

    oh, zardevam … 🙂 hvala!
    tole je videti fino, že shranjujem povezave, ker se mi je že včeraj (!) zahotelo cimetovanja, pa sem si dopovedovala, da je še prezgodaj za rolce! 😉
    se pa strinjam – iz ameriških receptov je treba nujno odstranit (znaten) delež sladkorja in ponavadi tudi maščobe (tiste ne nujne za konsistenco testa npr…).

    še vedno zardevam!