Perfekt!

0_kuhen

Recept? Vanjin. Kul. Totalno.


10 responses to “Perfekt!

  • Nika

    Musinja, ti pa res dolgoveziš zadnje čase…

  • jana zf

    Jaz sem pred časom našla en (tak/podoben) recept na kulinariki in sem potem izpustila vanilijev puding, pa je blo vseeno noro dobro! In za sosede ni nič! ostalo 😉

    • alcessa

      O tem sem razmišljala tudi sama, ja, ker pa sem imela puding doma, sem ga kar dala noter. Naslednjič pa mogoče rožičevo moko, ki jo imam za zgoščevanje zadev in se tudi obnese (pred tem sem pekla eno zelenjavno-skutno zadevo, ki je bila zelo “rahla” oz. mokra, še dobro, da je bila podlaga iz testa, zato se mi zdi, da malce utrjevanja ne škodi, vsaj pri nemški skuti.)

  • jana zf

    Ja, od skute je veliko odvisno. Mi zdaj kupujemo eno domačo na bližnji kmetiji in je vse drugače. Sicer pa se moram očitno še marsikaj o pekariji naučit – nisem vedela, da rožičeva moka zgoščuje … pa spremeni kaj okus? Sicer so mi rožičeve zadeve čisto fajn, vem pa,da mnogi ne marajo.

    • alcessa

      Natančno rečeno gre za moko iz rožičevega semena, ki je aditiv s številko E 410 (karuba oz. rožičev gumi), in sicer neškodljiv (moj je iz bio-trgovine, menda zmanjšuje holesterin). Dodaja se v zelo majhnih količinah, zato na okus ne vpliva, nisem pa probala suhega, rada ga dam v omake ipd.

  • Nina

    Vem, da sem grozna, ampak ne maram receptov, ki kot količino navedejo “zavitek” (ali vrečke ali kaj podobnega). Že pecilni prašek ali vanilijev sladkor dobiš v različnih količinah (dobro, sladkor na vse skupaj najbrž res ne bo preveč vplival, pecilni prašek bi pa najbrž že lahko).

    Zgleda pa slastno in tudi sicer se mi zdi recept super, tako da bom nekaj časa tuhtala, kolikšen bi lahko bil tale puding 😛

    • alcessa

      Se moram kar strinjati: pred kratkim sem kupila plastično stekleničko, polno pecilnega praška. Nakar ugotovim, da za to zadevo rabim 1 vrečko. Hm, in koliko gramov bo to? Nič, bom pri nakupu preverila, kaj piše na vrečkah v trgovini. Vzamem prvo v roko, dve vrečki v enem zavitku, teža pa navedena … nikjer 😆 Sem potem še kar nekaj časa brskala, da sem našla podatek … 15 gramov.

      • Nina

        Jaz sem zadnjič kupila paketek pudingov – na videz delujejo pol manjši od standardnih 😀 Pecilne praške sem pa tudi že 13-gramske kupovala, tako da nikoli ne moreš biti prepričan 😀

        • alcessa

          A, OK, moja vrečka pudinga je bila tudi manjša od tistih iz moje mladosti, pa je vse skupaj v redu izpadlo. Ne samo to: prejšnji vikend sem spekla podobno zadevo z bananami in skuto brez pudinga – bila je sočna, vendar ni razpadla, ravno nasprotno (mogoče tudi zaradi rožičeve moke, kdo ve)