*Vzdih* *Njam* *Vzdih*

“Jaz sem te odkrila in zdaj moram paziti, da ne postaneš slaven. Sem tvoj impresario in te hočem samo zase.”

Takšne neumnosti mu med smehom pripovedujem po kosilu, ki je bilo vesoljsko (= božanskost za ateiste).

Ne vem, kako, ampak moj oženjeni naredi neverjetne, noro dobre testenine z zelenjavo in tofujem (in lisičkami, pinijami, malce sira): mimogrede se mu celi bazilikini listi v pečici spremenijo v aromatičen bazilikin čips, korenček in grah sta al dente in zato zelo okusna, češnjevec je poglavje zase in kar je največja fora: testenine so dobre in njihov okus izrazit kljub eksploziji vseh drugih. Pravi ena, ki testenin sicer ne mara preveč.

Noro. Še dobro, da sva pred tem naredila eno orank kolesarsko turo v Francijo.


8 responses to “*Vzdih* *Njam* *Vzdih*

  • Bimbo

    Ooo, die kosmische Pfifferlinge! Njam.

    • alcessa

      Kosmische Pfifferlinge! 😆

      • Bimbo

        Tiste Pfifferlinge mit Semmelknödeln, ki sem jih pred dnevi jedel na Bavarskem, so bile samo dobre. Za kaj več bi se Chefkoch iz “traditionsreiche Familienunternehmen” moral odreči tistemu vegetastemu dodatku, ki ga tevtonci še vedno preradi zlivajo/stresajo v v vse jedi, ki niso ravno solate ali sladice.

        Naslednji cilj pred jesenjo: lisičke z jajci po staroslovensko, se pravi: poleg lisičk, jajc in čebule le še ščepec soli, malo peteršilja ipd., poper po okusu in rahel domač črn kruh. 😉

        • alcessa

          Najbrž so vzeli kar vegeto – pri nas jo dobiš v vsakem supermarktu … Sicer pa tevtonci počnejo še kup drugih grdobij, nad katerimi se velikokrat zgražam, da malce pozabavam dragega. Na trajektu iz Finske sem uživala v umešanih jajcih s surovo zelenjavo za zajtrk in sem jih hotela jesti tudi drugo jutro v hotelu v Nemčiji, pa so v jajca dali šunko, na zelenjavo pa čebulo. In čeprav večinoma sploh ne zajtrkujem, sem tisto jutro pač hotela jesti nekaj dobrega, pa ni šlo. Ful sem bila tečna 🙂 Kateri idiot je gostince prepričal, da ni dovolj ponuditi rezin kumare in paradižnika, pa naj si gost sam potrese s čebulo in drugimi zadevami, če hoče. Ne, oni zelenjavo okrasijo kar sami 😦

          Lisičk s čebulo pa res še nisem jedla, pri nas v Prekmurju so v igri samo lisičke in jajca. Pa poper in sol.

          • Bimbo

            Čebula ali ne čebula… nisem več prepričan, kaj je res in prav. Mogoče se mi zaradi osebnega okusa čisto zmotno zdi, da gre čebula zraven. No, oba veva, da jih ti ne bi jedla s čebulo, jaz pa ne brez. 😆

            Evo, gugling na prvi strani zadetkov poda naslednje stanje: gurman.eu je za šalotke, kulinarika.net, web-kulinarika.si in svetkulinarike.si za čebulo (in, gromska strela, celo česen!), samo neka Alcessa je proti obema č-. 😉